Jeśli stwierdzisz, że nie masz internetu, sprawdź koniecznie następujące opcje:
- Otwórz PANEL STEROWANIA
- Z PANELU STEROWANIA wybierz POŁĄCZENIA SIECIOWE
- Kliknij 2 razy na swoim połączeniu z internetem,
powinno pojawić się okienko przedstawione na obrazku poniżej:
- wybierz Protokół internetowy (TCP/IP), po czym naciśnij przycisk właściwości. Powinno pojawić się okienko takie jak na obrazku poniżej

- Sprawdź czy masz poprawny Adres IP (na obrazku powyżej jest to przykładowy adres IP),
Maska podsieci, Brama domyślna, oraz obydwa servery DNS muszą być identyczne jak na obrazku.
- Jeśli wszystko masz poprawnie wpisane sprawdź podłączenie kabla (Musi świecić się dioda
w karcie sieciowej). Jeśli nie masz diody to skontaktuj się z osobą do której idzie twój
kabel sieciowy i spytaj ją czy dioda wskasująca twoje połączenie świeci się.
- Jeśli dioda świeci się sprawdź czy masz połączenie z serverem w następujący sposób :
Z menu start wybierz ikonkę uruchom tak jak na poniższym obrazku

Powinno pojawić się następujące okno w którym należy wpisać to co widnieje na obrazku poniżej:

Po kliknięciu przycisku OK. powinno pojawić się następujące okno

Jeśli w tym okienku zamiast Odpowiedź z 192......... będzie napis że server jest nieosiągalny lub jeszcze coś innego, wtedy należy zgłosić awarię do administratora swojego budynku.
|