Ulubiona
Startowa

Strona główna
Regulamin
Forum
Użytkownicy
Statystyki
Porady
Administrator
Linki
New's świat
Humor
Archiwum









Licznik wizyt

Licznik odsłon

Osób on-line


Pogoda na dziś



Strona główna  |   Regulamin  |   Forum  |   Użytkownicy  |   Statystyki  |   Porady  |   Administrator  |   Linki  |   New's



Jeśli stwierdzisz, że nie masz internetu, sprawdź koniecznie następujące opcje:

- Otwórz PANEL STEROWANIA
- Z PANELU STEROWANIA wybierz POŁĄCZENIA SIECIOWE



- Kliknij 2 razy na swoim połączeniu z internetem, powinno pojawić się okienko przedstawione na obrazku poniżej:



- wybierz Protokół internetowy (TCP/IP), po czym naciśnij przycisk właściwości. Powinno pojawić się okienko takie jak na obrazku poniżej



- Sprawdź czy masz poprawny Adres IP (na obrazku powyżej jest to przykładowy adres IP), Maska podsieci, Brama domyślna, oraz obydwa servery DNS muszą być identyczne jak na obrazku.

- Jeśli wszystko masz poprawnie wpisane sprawdź podłączenie kabla (Musi świecić się dioda w karcie sieciowej). Jeśli nie masz diody to skontaktuj się z osobą do której idzie twój kabel sieciowy i spytaj ją czy dioda wskasująca twoje połączenie świeci się.

- Jeśli dioda świeci się sprawdź czy masz połączenie z serverem w następujący sposób :

Z menu start wybierz ikonkę uruchom tak jak na poniższym obrazku



Powinno pojawić się następujące okno w którym należy wpisać to co widnieje na obrazku poniżej:



Po kliknięciu przycisku OK. powinno pojawić się następujące okno



Jeśli w tym okienku zamiast Odpowiedź z 192......... będzie napis że server jest nieosiągalny lub jeszcze coś innego, wtedy należy zgłosić awarię do administratora swojego budynku.

Autor:Sew   



Copyright © 2004 by ToM. Tomasz Banasik | Hosting by ReVolution Net